Intrebari despre produse si comenzi

Întrebări Frecvente (FAQ)

1. Cum pot plasa o comandă? Pentru a plasa o comandă, adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături și urmează pașii de finalizare a comenzii. Vei primi un email de confirmare după finalizarea comenzii.

2. Care sunt metodele de plată acceptate? Acceptăm plata ramburs la livrare sau transfer bancar. 

3. În cât timp îmi voi primi comanda? Comenzile sunt livrate în maxim 3-5 zile lucrătoare, în funcție de locația ta.

4. Pot modifica sau anula o comandă după ce a fost plasată? Dacă dorești să modifici sau să anulezi o comandă, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil la  contact@hainenoimayar.ro sau la  0737 836 507  . Vom face tot posibilul să îți satisfacem cererea, însă te rugăm să reții că odată ce comanda a fost procesată și expediată, nu mai putem face modificări.

5. Ce fac dacă produsul primit este defect sau diferit de cel comandat? Dacă ai primit un produs defect sau diferit de cel comandat, te rugăm să ne contactezi imediat pentru a aranja returnarea și înlocuirea acestuia.

6. Care este politica de returnare? Poți returna orice produs în termen de 14 zile de la primire, cu condiția ca acesta să fie în starea inițială, nefolosit și cu etichetele intacte. Pentru a iniția o returnare, te rugăm să ne contactezi.

7. Cum pot urmări comanda mea? După expedierea comenzii, vei putea regăsi în contul tău de client de pe site numărul de urmărire (AWB-ul) și link-ul pentru a urmări stadiul livrării.

8. Oferiți livrare internațională? În prezent, livrăm doar pe teritoriul României. Pentru informații despre livrările internaționale, te rugăm să ne contactezi.

9. Cum pot contacta serviciul de asistență clienți? Pentru orice întrebări sau asistență, ne poți contacta prin email la  contact@hainenoimayar.ro  sau telefonic / Whatsapp la numărul de telefon   0737 836 507  .

10. Unde pot găsi informații despre promoțiile curente? Te invităm să te abonezi la newsletter-ul nostru și să ne urmărești pe rețelele sociale pentru a fi la curent cu ultimele promoții și oferte, cât și pe site la secțiunea promoții. 

11. Cum pot cauta un anumit produs in magazin? Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

12. Sunt persoana juridica. Pot cumpara? Da, Ideal Fashion (hainenoimayar.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

13. Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client? In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

14. Am uitat parola contului. Cum procedez? In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

15. Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

16. Pot modifica o comanda lansata? In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

17. Pot afla informatii despre comenzile anterioare? Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..

Intrebari generale

18. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

19. Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.